Tuesday, April 24, 2012

Video punya pasal! cis..

Benda yang menyakitkan hati dah datang setelah dah berapa lama aku dah normal ni.
Beberapa hari lepas aku nampak dlm FB si gila nie post videoclip slide show dia dgn AA kat satu online travelguide nie. Semua tempat diorang pernah jelajah bersama ada dalam tuu, termasuk Melaka. The same spot, the same exact location.

Mana tempat aku dgn AA pernah pergi dulu, AA g visit dgn dia nie pulak. Huahuahua. Meroyan kejap bila imagine kan the same location, the same pictures, but different character. Instead of aku dulu, sekarang tukar orang dah.

Yela, patutnya dia ada hak untuk pergi mana dia nak kan? But well, I’m a human being jugak. Macam mana pun rasa sedih tetap ada. To tell the truth, perasaan agak tergangu waktu tu.

Sorry ML, bukan sengaja. Just that bila gambar tu keluar, siap dengan pelbagai macam post, siap dengan lagu lagi.. buat aku sedih. Termeraung kejap..

Bukan kita tak bahagia dengan hubungan sekarang.. Just that serpihan kenangan lampau tetap segar lagi. Serpihan sedih, kecewa, sakit hati tetap ada.

Insyaallah., suatu hari nanti jiwa nie tenang balik…

No comments:

Post a Comment