Monday, April 23, 2012

Sudah tu biarkan sudah. teeheee...

I just found out something, that MA dah ada bunga dalam taman dia. As for me? Nak kata apa lagi, tumpang happy ajer lah. Takde apa nak cakap agi. And tak perlu nak kata apa pun sangat lah kan. Its okey. Orang happy, kita pun happy. Why not kan?

Sekurang nya aku takyah nak pening sangat. Pening? Kenapa nak kena pening kan kepala? Hahaha.. haish. Entah la, feeling yang tak semena mena nie. Tak paham aku dengan diri sendiri.

Kita kena fokuskan pada mana yang ada depan mata. Insyaallah I will be happy.

Kita cuba untuk bahagia kan diri sendiri walau kadang kadang meraung jugak malam2 fikirkan tah apa2. Apa yang ML suruh buat tu betul, delete gambar AA. Buang kenangan sejauh yang mungkin. Takda apa nak dikenang kan sangat. Buat rugi kapasiti otak je. Ye tak?

Alhamdulillah, kehadiran ML dalam hidup banyak mengubah diri aku jugak. Yela, dulu mana ada orang nak arah aku buat macam2, sakit pun AA bukan peduli sangat. Nak dapatkan some word of advise dari dia? Huh. Macam tunggu bulan jatuh.So yeah.. that’s it. Aku kena belajar banyak untuk kenali hati budi orang baru. Yela, 5 tahun kenal orang yang sama jea, and 5 tahun jugak aku di manja kan sangat. Ahaha manja tu bukan ape, dulu nak pegi mana pun semua AA kena teman, hellooo nak pegi fotostat pun aku ajak AA okey? So skrg nie ML agak jauh, and kena la buat semua sendiri. And aku jugak takleh nak ngade2 sangat sbb ML garangg.. waaa….! Hehehehe…

No comments:

Post a Comment