Wednesday, April 4, 2012

kembali ke alam maya!

Helo, helo helo semua! (bapak perasan statement SEMUA tu kann?)
Lama sungguh aku x update blog yang sawang bagai nak rak dah nie. Ho Ho Ho! (gile?)

Okey, so ape cite skrg? Uish.. banyak sangat nak kena catch up nie? kasi summary cerita aje la boleh?
Last update tue rasanya lepas buat cardiac tu kan. Hurm, banyak sangat yang jadi lps tu. that was JULY last year. And DEC last year bermula lah segala ceritera yang agak sedih+annoying+sakit hati+gundah gelana ini.

JULY 2012 : kemain meriah sambut birthday insan tersayang AA.

DEC 2012: INDiA trip. Tourleading to Delhi,Agra,Jaipur + Kashmir di kala winter yang tebal.

End of DEC 2012: HUH! sang kekasih hati AA sudah punya kekasih baru dan tinggalkan kekasih lama yang hidup dengan dia sepanjang 5 TAHUN ini. WTF? WTH? haaa...! ofcos la sakit hati kan? hati sape tak sakit. aku rasa mcm nak pengsan kan dia pastu tikam hidop2. hahaha. astaga.. uish!  * takdelah memain je.

And yeah, banyak nak cerita psl AA. All my post previously pun semua pasal dia kan. and tup tap.. dia pergi macam tu aje. tau la gua tak baik sangat, tp gua dah berubah. saya dah berubah bang.. sudahh! percaya lah bannngg! (uish.. drama queen sgt nie)
and yeah, dia jatuh ke tangan seorang minah indon yang kerja as a trainee kat hotel dia. HUH!
mana tak nya, budak tu kan pandai masak, pandai geli2, panggil dia abanggg, manja2. aku nie? ganas, kaso, nak suh panggil abang? huisssh! abang aku pun aku x panggil abang tau? TOLONG. PLEASE. EXCUSE ME!

ahah. disebabkan faktor tah apa apa. dia tinggalkan aku camtu je. ayat dia best sangat:

"saya nak mulakan hidup baru.. tapi, bukan dengan awak.. dgn orang lain"

Hurm.. time tu nak buat ape kan? senyap jela. REDHA lah konon nya. Tapi itu la, ajal maut,jodoh ditangan tuhan. Nak meroyan sgt, nak marah sangat, nak merayu sangat, nak sayang sgt, nak cinta sangat pun tak guna kalau DIA tak tentukan.


So.. that's it lah, nak tak nak kena lah terima.
Untuk kaum wanita di luar sana, sayangi lah diri sendiri lebih dari anda sayangi boyfriend anda. Takde guna korang nak berkorban diri untuk lelaki kat luar sana. Ada jodoh ada lah tue. Kita cuma mampu berdoa untuk dapat kan yang terbaik.

Tipu diri sendiri lah kan kalau aku cakap tak sayang AMER ASYRAF BIN NAZRI tu kan? but well, apa boleh buat.

Insyallah.. kita akan bahagia akhirnya..

No comments:

Post a Comment