Friday, November 20, 2009

lama nyeee x update!!


lupa! aku ader blog rupanye!!!

chait! hahahaha....sengal sengal.dh lama x update blog nih byk betul bende yg nk tulis...waddahell bley ku lupa ade blog!


sekarang adalah musim pening utk exam dan assignment..QM! final exam lagik seminggu kot...Qm pulak almost siap, tp presentation ISNIN nie OK! giler tah ape aku nak cakap kat dr.ROD tuh... ape la sangat yg aku paham dlm QM, yg groupmate plak ingat aku tau sangat suh aku buat t test....muahahha....lantaks le...



then then.... mgu dpn final exam,walaupun ada 2 paper je tp smua mcm soalan bunuh diri..! Qm and econs...ok ok...bunyi economy mcm senang la kan...demand supply bla bla bla... tp senang hape, midterm pown dapat 5.4 marks aje kot! hahaha...budak pandai...




No comments:

Post a Comment