Saturday, November 28, 2009

isnin niii habes laaa

uit uit...isnin ni Final exam.economy pulak tuuu...pastu selasa Qm...gile! dh tu pulak aku pnye mood study ni datang dan pergi..bila trasa nak membaca menghafal,ha rajin la.tp bila smpi time mls tu...adui liat betol. ape la nak jadik nii.. dh la ry haji smbut mcm nak x nak je. haha...lembu korban pun tak tgk tahon ni, tdooo je.
yg family pulak, semua g singapore. tgl aku dgn maid pemalas niiih.haha...serious.dia pemalas gile! bgn kul10, aku awal lagik kul8. tdo pun kul 10, aku kul2am...pastu aku suh potong daging dia kata nanti,last2 aku lapo...sku potong sendiri. betuah!
pastu...aaahhh mcm2 laaa... byk hal la maid muda ni.

yang aku pulak.... parah parah, my boyfie a.k.a amer balik kampung. rasa nye itu la sbbnye aku hlg segala mood ni. rindu.... ceyceycey...ngade!
haiya, ape lagi nak merapu dlm ni....xde pe dh kot,cuma nak ucap selamat ary raya!
p/s= ingatkan xde org yg baca blog ni tp rupanya angka tuh keep on increasing jugak rupanya...

No comments:

Post a Comment