Sunday, November 22, 2009

gosh gosh...lupa nak bgtau cite hotz yg melanda nieyh!
actually xde la hot mana cuma aku je too emotional untill cant concentrate on my final PReSENTAtION!
this thing...semalam aku p jumpa Amer. ok...nak senangkan cerita, aku terjumpa 1 resit yg meal for two, 15November2004, and...pavillion! ok...ape yg pelik sgt dgn bende tuh??? haaa ini mau habaq!
....dlu, pada 15November bersamaan dgn tahun 2009, encik amer yg disayangi dan dikasihi ni Offday. then aku ajak dia jumpe, dia cakap...ooo cannot! kena jumpa uncle kat sg.buloh.
ok...get the clue??
so, yesterday after i saw that fucking receipt, aku dh jadik hulk! Plus, dia kalut dgn resit yg aku jumpe, dia mati2an cover line, sorok resit bagai. kitorg main rebut2 bahan bukti! (tp aku kalah akhirnye)
then then... dia bg la mcm2 point yg cakap dia g pavi dgn uncle dia n family...bla bla bla...
so the end! ok cerite tergantung sbb aku pun xtau ape aku nak buat next step!
what should i do??

No comments:

Post a Comment