Thursday, January 17, 2013

Parents and blessing

Kahwin. Memang something yang best, indah semua orang pun nak. Hee.. Aku? Ofcourse lah nak! haha. Basically someone dah ajak kahwin dah nie. Itu yang post pasal kawin nie. Coundown zaman bujang aku, 11 months. Gulp!

Bukan nak akhirkan zaman bujang yang aku takutkan. Bukan bakal suami yang aku takutkan. I met with the right person, Insyallah. Tapi sekarang, macam mana nak bagi tau parents aku. Diorang dah la maha-complicated yang teramat sangat.

With my first name with me, with title yang aku pegang, with all the so - called royal blood semua nie buat semua benda jadi sangat COMPLICATED.

Mom, Dad, its just a name.
Please let me be with someone I know, someone I met, someone I love.

Please restukan anakanda nie nak kahwin  :)

Lepask nie aku kena fight fight and fight for what I want in my life. Tengok contoh kakzarah dgn kak adrin, somehow diorang berjaya jugak hidup happily ever after dengan pasangan masing masing kan? Walaupun susah, as long as both of them stick together, kalau Allah dah tentukan jodoh diorang.. mmg tetap jodoh jugak.

Insyaallah..

Do pray for us.
Terima Kasih.



No comments:

Post a Comment