Sunday, July 15, 2012

Bruno Mars gittew!


‘ Apa yang kita mimpi tu, akan berlaku yang sebalik nya’ Itu yang aku dok fikirkan sampai sekarang,even orang cakap mimpi tu satu permainan tidur. Kalau apa yang aku harapkan berlaku tu terjadi dalam mimpi,dan aku terus anggap benda tu sama sekali takkan menjadi. Semalam untuk pertama kali nya aku mimpikan dia. Dah sebulan dia pergi macam tu saja aku tak pernah mimpi pape pasal dia… until last night!

Dan… mimpi tu mmg apa yang aku rindukan dari dia. Mimpi dia datang balik.. Hmm.. Terus aku bangun dan anggap mimpi tu takkan berlaku dalam dunia sebenar. Dream won’t come true.

SEDIHnyeee!

Sedih bila kita taktau apa yang kita tunggu tu berbaloi ke tak? Dia janji, Dia cakap bagi dia masa, tapi nanti bila tiba masanya dia masih ada ke?

And when you're needing your space
To do some navigating
I'll be here patiently waiting
To see what you find…

Ini lirik lagu I won’t give up dari Bruno Mars yang betul perfect kat situasi aku sekarang. Aku boleh tunggu, aku boleh sabar, tapi sekurang kurang nya dia kena bagi clue kat aku yang aku menunggu bersebab, apa yang aku tunggu tu ada makna.

Aku takut nanti aku menunggu, tiba masanya dia pergi terus dengan orang lain, memang haru!

I don't wanna be someone who walks away so easily
I'm here to stay and make the difference that I can make
Our differences they do a lot to teach us how to use
The tools and gifts we got yeah, we got a lot at stake
And in the end, you're still my friend at least we did intend
For us to work we didn't break, we didn't burn
We had to learn how to bend without the world caving in
I had to learn what I've got, and what I'm not
And who I am




“ I don't wanna be someone who walks away so easily” Memang aku taknak macam ni, aku bukan jenis macam nie..

So here I am.. confuse nak keluar dari “rumah” tu atau tak.

No comments:

Post a Comment