Sunday, July 1, 2012

Apa nak jadi?


….. Sedih gila life cani bilaa…
1. Lepak breakfast sorang2
2. Lunch sorang2
3. Pegi round KLCC sorang2
4. Usha ticket2 movie,nak beli, tp tgk fikirkan nak tgk sorang2 tu..isk
5. Jogging sorang2
6. FB notification setakat 2 – 3 jea
7. Malam2 termenung
8. Office jadi tempat paling seronok,even stress nak mati!
9. Kengkawan busy dengan hal sendiri.. waaa
10. Weekend, kalau tak merayap sengsorang, lepak dlm bilik main game racing
11. Bila games2 dlm phone dh master!
12. Tak mampu nak layan drama romantic melayu, menyampah tetiba
13. Plan macam2 tapi semua orang nak pegi berDuet, and aku out of list
14. Tengok orang berkepit bercinta sana sini
15. Jadi lamp post orang dating
16. Pikirkan apa dah jadi.. what the hell
17. Orang tu dah terpikirkan  ‘awek baru?’ Cis bedebah
18. Fikirkan apa yang penah dia janji dulu, palsu belaka
19. Ingatkan dia baik, rupanya anak setan!
20. Sedara Tanya ‘mana dia?’ then aku jwb, oh dia busy.. padahal??
21. Phone takde nak bunyi2 dah
22. Bateri phone takde aku tak kesah dah
23. Phone dh takleh nak FB sgt and aku x kesah dah
24. Tgk botol transformers nie… arghh
25. Pandang balik note ala ala LOVE hotak dia tu
26. Kita sayang dia, tapi taktau dia cane?
27. Ex ex BF punya GF nak dtg Malaysia July nie.
28. Memandangan 20 July takde makan kat chillis dh
29. 20 July kini dia berDating dgn org lain
30. Tahun depan 8 May taktau apa nasib
31. Tahun depan 3 May aku pandang je TGIF Mid tu
32. Tgk gambar2 dia dlm FB bergumbira,tapi katakan busy tak hengat





No comments:

Post a Comment