Wednesday, August 19, 2015

72 Days Before

Phew. Makin dekat masa berlari lari nampaknya.

some update..

Pelamin. End up pelamin kat BTHO tu burok nak mampos. Aku book kat Rins Suzana kat Taman Permata je hasilnya. Mahal la sikit tp rasanya berbaloi kot sbb banyak inclusion. Even baju pun dia provide. Walaupun baju aku dah tempah kat Albert, kalau baju Capik available kat Rins Suzana aku grab je, banyak baju xpe in case of emergency boleh back up kan?

Kad Kawin. Alhamdulillah, tunggu kad je. Dah instruct suruh print dah. 

Catering. Menu dah discussed. Deal.

Borang Kawin. Capik dah kat Penang untuk siapkan perihal borang. Kalau semua smooth, aku proceed for my side pulak. Insyallah. Seriously aku baru je tengok borang kena isi. Tapi nervous dia mcm nak burst jantung aku terkeluar nie. Hahahaha! 

Doorgift je mummy tak decide lagi. rasanya one of these days mummy g beli kot.


P/S: end up Mummy masuk campur urusan kahwin sebab aku slow yang amat. Makanya, dia lah jadi bridezilla. ai is sibuk update kat blog aja. ahaks! 


No comments:

Post a Comment