Tuesday, April 29, 2014

Misi Tunang 2014

Oh okey, berbalik kepada kisah “match make” mummy tu. So far takde pape yang luar biasa, Cuma nya tiba tiba abang aku yang psyco sorang ni sms:
Abg psyco: Bila birthday?
Aku: 8 May. Awat, nak kasi hadiah ke?
Abg psyco: Ohhh patut la mummy cakap nak buat birthday party besar besaran.
Aku: huiishh..
Hurm hurm, sounds so weird jugak la. Dia ada jgk sms lagi, cakap nak ajak budak tu sekali. Hurgh. Puhleaseee.. So dalam erti kata lain, birthday aku kali ni mcm menakutkan aje. OMG! Jangan la macam macam.
Pastu cousin aku pun cakap pasal masuk meminang kind of thing. Dia kan suka pasang telinga bila orang tua tua gossip! Goshh.
Mati den! mati den! mati den!!
Pastu bebaru ni, aku ikut family aku g holiday. Memang time tu diorang ada sibuk sibuk cakap pasal birthday pun, tapi most of it mcm nak sambut birthday aku sekali ngan anak buah. Tapi bunyi mcm party besar jugak. Wallahualam. Aku pikir positive je, ala cucu sulung dah umur 1 tahun, mesti la nak sambut bambambom! Alang alang aku share bulan yang sama, aku join la sekaki.
Fikir positive..

Tapi tak la nak positive sgt! Aku kan kalut kadang kadang, so terus aku teeet sms, push cintahati cakap nak kawin cepat sikit, karang kena paksa kawin ngan orang lain!
Alhamdulillah, lelaki kan..takda la kalut mak enon, dia diam diam ubi berisi, dia balik umah mak dia, slow talk cakap nak kawin. Zaaaasssss! ,mama ajak g g bank la, g ASB la, g sana la, g sini la, tup tap tup tap cakap Insyallah by November tunang! Warghhh! Hebat!
So.. sekarang misi gagalkan misi mummy and misi lembutkan hati Abah! J
Misi JomKahwin (dgn calon pilihan sendiri)

Zassss!!

XOXO

No comments:

Post a Comment